رنگ آتش، رنگ های ضد حریق و رنگ های مقاوم در برابر آتش

 رنگ مقاوم در برابر آتش به نام رنگ متورم نیز شناخته می شود. 

رنگ ضد حریق متورم شونده ( پف شونده ) معمولاً با آزاد کردن گاز در هنگام داغ شدن، گسترش آتش و شعله روی سطح را متوقف می کند. آنها را می توان روی دیوارها، سقف و کف، سنگ تراشی، چوب و گچ اجرا کرد و بسته به محیط، باید استانداردهای خاصی را رعایت کند. به عنوان مثال، اگر از پوشش های ضد حریق برای تزئین چوب در هتل استفاده می کنید، باید قوانین فعلی را رعایت کنند.

از سوی دیگر، رنگ‌های متورم  زمانی که در معرض آتش قرار می‌گیرند متورم می‌شوند . این یک پوشش عایق ایجاد می کند که از مواد زیر در برابر شعله محافظت می کند. رنگ چوب مقاوم در برابر حریق را می توان بر روی انواع مختلف سطوح چوبی از جمله چوب های نرم، چوب های سخت، نئوپان استفاده کرد و بر روی درها، پانل ها، روکش ها، سطوح داخلی و خارجی ساختمان های صنعتی و خانگی به خوبی کار کرد.

رنگ ضد حریق متوم شونده

رنگ ضد حریق متورم شونده

پوشش های پایه برای چوب و الوار

ما طیف وسیعی از محصولات رنگ پایه ضد حریق را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانند با رنگ های انتخابی شما پوشش داده شوند. برای بهترین نتیجه، مقداری رنگ چوب پایه مارک دار باید به همراه پوشش رویی همراه استفاده شود. به عنوان مثال، رنگ Bollom Broflame Ultra Basecoat باید همراه با Bollom Flameguard Ultra Topcoats استفاده شود تا پوششی تزئینی و در عین حال ضد حریق به سطح بدهد. Broflame در صورت استفاده بر روی چوب جامد، تخته خرده چوب و تخته های چوبی درجه 0 می دهد و برای مکان های عمومی در ساختمان های عمومی مانند مدارس، اتاق های انتظار، ادارات و ساختمان های شهرداری عالی است.

Thermoguard Fire Varnish Basecoat  یک لاک شفاف برای سطوح چوبی است که به عنوان اولین لایه سیستم دو لایه استفاده می شود. هنگامی که با هم استفاده می شوند، لایه های چوبی و چوبی را تا کلاس 1 محافظت می کنند و در برخی شرایط، سیستم Thermoguard Fire Varnish می تواند مقاومت 30 و 60 دقیقه در برابر آتش را پوشش دهد.

رنگ های ضد حریق برای استفاده داخلی و خارجی روی چوب و الوار

Thermoguard Timbercoat یک رنگ ضد حریق برای سطوح چوبی بیرونی و داخلی است. بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا است و از گسترش شعله سطحی کلاس 0 و کلاس 1 محافظت می کند. همچنین امکان استفاده از آن برای دستیابی به مقاومت در برابر آتش 30 و 60 دقیقه وجود دارد، اما لطفاً قبل از خرید برای اطلاعات بیشتر با تیم فنی ما تماس بگیرید. Timbercoat فقط به عنوان رنگ چوب سفید موجود است، زیرا یک پوشش پایه به عنوان بخشی از یک سیستم گسترده تر است.

بخش دیگر سیستم، دودپوش و دود بازدارنده شعله، دارای روکش مات یا پوسته تخم مرغ در رنگ‌های سفید و متنوع است تا از کیفیت بالای تزئینی اطمینان حاصل کند. برای طیف رنگی کامل اینجا را ببینید . برای مناطق خارجی یا مناطق مستعد رطوبت، باید از دو لایه Thermoguard Smoke & Flame Retardant Dualcoat برای اطمینان از محافظت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *