همکاری در فروش شرکت هلیکس مانا آریا

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش، یکی از روش‌های درآمدزایی در شرکت هلیکس مانا آریا می باشد که قبلا هم  توسط کمپانی‌ها و برندهای بسیاری در سرتاسر دنیا بکار گرفته شده است .

بیزینس‌های بزرگی مانند آمازون و eBay از این شیوه برای جذب مشتریان جدید بهره می‌برند و در سوی دیگر نیز افراد بسیاری از این روش کسب درآمد می‌کنند و زندگی خود را می‌گذرانند، حتی در برخی مواقع به درآمدهای خیلی بالایی می‌رسند.

همکاری در فروش در هلیکس مانا آریا چیست؟

همکاری در فروش یا affiliate marketing ، یک متد کسب درآمد در بازاریابی آنلاین است که در آن سه نقش اصلی وجود دارد: خریدار، فروشنده و واسطه معرفی محصولات.

در مفهوم کلی، افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش، نوعی از بازاریابی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده کالا، تبلیغ محصولاتش را به افرادی خارج از سیستم برون‌سپاری کرده و در ازای هر فروش به تبلیغ‌کننده پورسانت پرداخت می‌کند.

هر فرد واسط به‌ازای معرفی محصولات به دیگران و به فروش رفتن آن محصول، یک پورسانت مشخص دریافت خواهد کرد. از این رو به این شیوه از بازاریابی، بازاریابی واسطه‌ای یا بازاریابی وابسته نیز گفته می‌شود.

در این سیستم هر فردی که به جذب مشتریان و به فروش رفتن محصولات کمک کند، در سود حاصل از فروش سهیم خواهد بود بدون اینکه نقشی فرایند تأمین کالا و یا ارسال محصولات داشته باشد.

اگر صاحب یک وبلاگ پربازدید و یا یک سایت پرمخاطب هستید می‌توانید با قراردادن لینک‌ها و بنرهای تبلیغاتی محصولات شرکت ما  در وب‌سایتتان، یک واسطه برای خرید مشتریان باشید و به‌ازای هر خرید پورسانت دریافت کنید.

اگر اینفلوئنسر و بلاگری در فضای اینستاگرام هستید و افراد بسیاری ایده و علاقه‌مندی‌های شما را دنبال می‌کنند؛ می‌توانید با معرفی محصولات، در سبد خرید مشتریان تأثیرگذار باشید و بدون سرمایه‌گذاری اولیه در سود حاصل از این فروش سهیم باشید.

مهم نیست که با چه شیوه تبلیغی کار می‌کنید، وظیفه شما ترغیب مشتریان به خرید است؛ در هر بستری که در اختیار شماست و دنبال‌کنندگانی دارید می‌توانید تبلیغات را انجام بدهید.

در حال حاضر سایت‌ها، پیج‌های اینستاگرام، کانال و گروه‌های تلگرام و حتی شبکه‌های اجتماعی داخلی مانند روبیکا و آپارات از جمله پلتفرم‌هایی هستند که افراد از تبلیغ در آن کسب درآمد می‌کنند.

شرکت هلیکس مانا آریا آمادگی خود را به جهت همکاری در فروش و نیز معرفی پروژه های ساختمانی طبق توافق طرفین در دستور کار خود دارد .