همکاری در شرکت هلیکس مانا آریا

خلاقیت و نوآوری پیش زمینه رشد در بازارهای امروز است. جهت اطمینان از عملکرد مطلوب هلیکس مانا آریا در سراسر ایران، بیش از 150 متخصص از سراسر کشور فعالانه در بخشهای تولید، توسعه و اجرای محصولات ما فعالیت مینمایند.

اگر علاقمند به تغییر و توسعه فناوری هستید، به هلیکس مانا آریا خوش آمدید.

همکاری در شرکت هلیکس مانا آریا

انعطاف پذیر باشید

شرایط همواره میتوانند تغییر کنند و راهکارهای مختلفی بر اساس مدلهای کاری ما به شما ارائه میگردد.

اعتماد به محیط های کاری امن، ساعات کار انعطاف پذیر، و ساعات کاری نیمه وقت و تمام وقت، هر آنچه برای دست یابی به تعامل کامل بین کار و زندگی لازم دارید، همگی در هلیکس مانا آریا به شیوه ای مطلوب در اختیار شما هستند.

ما به خود، آزادی لازم را میدهیم تا مهارت ها و نقاط قوت فردی خود را در کمترین زمان ممکن به کار بگیریم. اعتماد و احترام متقابل باعث تفکر و عملکرد مستقل میشود. ما شکوفایی نوآوری و خلاقیت را تسهیل کرده و دانش را در درخت دانش یا هنگام دیدارهای روزانه با هیئت مدیره به اشتراک میگذاریم.

همکاری در شرکت هلیکس مانا آریا

پر انرژی باشید

انرژی بالای شما در محیط کار نه تنها باعث بهترین بازده شما، بلکه باعث تاثیر مثبت بر روحیه همکاران و محیط کلی شرکت میگردد و باعث بهبود عملکرد و راندمان کلی شرکت به طور چشمگیری خواهد شد.

ارزش هر شخص به عملکرد و نتیجه تلاش هایش وابسته است. همیشه مدیریت استعداد ها، توسعه مناسب فرصت های موجود، و شفافیت در سیستم جبران خسارت در هر شرکتی در نهایت منجر به ارتقا کیفیت و عملکرد پرسنل میگردد.

ما در هلیکس مانا آریا همواره از شما انتظار داریم که خارج از چارچوب های سنتی فکر کنید و این فرهنگ را به همکاران خود نیز انتقال دهید. با تعامل سازنده با یکدیگر ما همواره میتوانیم روی لبه تکنولوژی حرکت کینم و همیشه جزو شرکت های پیشرو فناور باشیم و شما نیز در این اکوسیستم میتوانید بهترین عملکرد خود را داشته باشید و روز به روز در تخصص خود پیشرفت کنید.

همکاری در شرکت هلیکس مانا آریا

خانواده ما باشید

انسان موجودیست اجتماعی. ما همواره به نیاز به اجتماعی بودن افراد اهمیت میدهیم. در این راستا ما همیشه همراه شما خواهیم بود، ما در خصوص مرخصی والدین، سرپرست های خانواده و سایر موارد، مشاوره و راهکارهای دوستانه ارائه میدهیم.

ما در جهت حفاظت از روحیه تیمی در هلیکس مانا آریا تمهیدات ویژه ای اتخاذ کرده ایم از جمله طرح های تشویقی برای کارمندان در آخر هر فصل، طرح های رقابتی با پاداش های متنوع جهت حفظ روحیه رقابتی کارمندان، برگزاری جشنهای ویژه در محیط شرکت جهت تقویت روحیه کارمندان و بسیاری از این دست موارد. از آنجایی که نیروی انسانی مهم ترین سرمایه هر سازمان است ما به سلامت جسم و روان کارمندان خود توجه ویژه ای داریم.

سیر تکاملی

الهام بگیرید تا فراتر بروید!ما فضای کافی برای خیال پردازی و هدف گذاری به کارمندان خود میدهیم. ما همیشه به روبرو نگاه میکینم و برای پیشرفت عطش داریم. ما از درجا زدن در سیر شغلی خود بیزاریم و بطور پایا و پویا به دنبال پیشرفت در حیطه کاری خود و وسعت بخشیدن به توانایی های خود هستیم.