رویه ارسال کالا فروشگاه هلیکس مانا آریا

فروشگاه اینترنتی هلیکس مانا آریا  بر اساس قوانین زیر متعهد است کالا شما را در زمان تعهد شده به دست شما مشتری محترم برساند. تخطی از هر یک از این قوانین، از سوی وبسایت و یا مشتری، وبسایت و مشتری را مختار می‌کند که کالا و یا خدمات ارائه شده را مرجوع نماید و سفارش را  لغو نماید.

شرایط ثبت سفارش: پرداخت سفارش از دو روش پرداخت اینترنتی (درگاه های موجود در سایت) و پرداخت به صورت تماس تلفنی و کارت به کارت از طرف مشتری صورت می گیرد .
 

شرایط ارسال: فروشگاه اینترنتی هلیکس مانا آریا در بازه های زمانی اعلام شده برای ارسال ،  کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات  تا 7 روز کاری ارسال می نماید .

 

روزهای کاری معمول: روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹.۰۰ تا ۱۶ مشمول یک روز کاری است .

 

روزهای تعطیل و نیمه وقت کاری: روزهای پنج شنبه سفارش‌های ثبت شده تا  ۱۲ ظهر مشمول روز کاری  می‌شود و بعد از این ساعت شرایط ارسال در روزهای تعطیل برای ارسال محصول در نظر گرفته می‌شود. 

 

شرایط ارسال در روزهای تعطیل: سفارش‌هایی که در روز های پنج شنبه بعد از ساعت ۱۲ ثبت شود و یا در روزهای تعطیل به ثبت رسیده باشد، در اولین روز کاری بعد از تعطیلی برای شما محاسبه می گردد و مشمول طی زمان 7 روز کاری خواهد بود.

لازم به ذکر است هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری محترم می باشد و کلیه مرسولات به باربری بین شهری تحویل می گردد و پس از ارسال بار به شهر مورد نظر مشتری ، از سمت باربری جهت ارسال داخل شهر تماس و هماهنگی انجام می گردد .