روی یک پوشش مقاوم در برابر آتش و آتش سوزی سرمایه گذاری کنید

بر کسی پوشیده نیست که آتش می تواند یکپارچگی تأسیسات تجاری شما را تقریباً بلافاصله از بین ببرد. به همین دلیل است که شرکت هلیکس مانا آریا ( تولید کننده پوشش ضد حریق مواد معدنی سیمانی )خدمات پوشش مقاوم در برابر آتش هلیکس مانا آریا را توصیه می کند . با بازرسی های منظم خود، ما با شما همکاری خواهیم کرد تا از تبدیل شدن مسائل کوچک به فاجعه های بزرگ جلوگیری کنیم که در آن شما، مردم و ساختمان شما در معرض خطر جدی قرار می گیرند. در صورت آتش گرفتن چیزی در کسب و کار شما و انجام اقدامات احتیاطی مناسب با تیم مجرب در شرکت ، از مواجهه با مسائل مربوط به مسئولیت و صورتحساب هنگفت اجتناب کنید. 

 

پوشش ضد حریق سیمانی

 

طرح های مقاوم در برابر آتش در هلیکس مانا آریا

نسوز کردن با رنگ‌های مقاوم در برابر آتش و ( پوشش ضد حریق سیمانی )، که پوشش‌های متورم نیز نامیده می‌شوند، مشکلات متعددی را حل می‌کنند که ممکن است تا زمانی که مشکلی پیش نیاید به آنها فکر نکنید. به عنوان مثال، بسیاری از صاحبان تأسیسات اهمیت محافظت از چیزی را که برای یکپارچگی ساختمانشان ضروری است مانند تیرهای فولادی، چیزی که قبلاً نسوز در نظر گرفته می شود، نمی دانند. در دمای 1000 درجه، فولاد می تواند تا 40 درصد استحکام خود را از دست بدهد. در دمای 1500 درجه، فولاد می تواند تا 90 درصد استحکام خود را از دست بدهد. از آنجایی که میانگین آتش سوزی ساختمان می تواند به دمای 1500-2000 درجه برسد ، این یک مشکل جدی برای حفظ صلبیت سازه و استحکام کششی است و می تواند منجر به ریزش شود.

رنگ های مقاوم در برابر آتش گسترش آتش را در داخل یک تأسیسات کاهش می دهند و از یکپارچگی آن محافظت می کنند. این بدان معناست که شما و کارکنانتان زمان بیشتری برای خروج ایمن و موثر از ساختمان قبل از به خطر افتادن یکپارچگی آن خواهید داشت. افزودن این پوشش‌های شعله‌ور به ساختمان خود به افراد خود نشان می‌دهد که به ایمنی آنها اهمیت می‌دهید و در صورت وقوع آتش‌سوزی به طور قابل توجهی احتمال آسیب دیدگی و از کار افتادن کارکنان را کاهش می‌دهد. با خسارات کمتر، می‌توانید با یک تیم سالم از مردم به راه بیفتید و در زمان و هزینه‌های نیروی کار صرفه‌جویی کنید. 

با عایق‌سازی اجزای آتش‌نشانی با رنگ ضد حریق یا پوشش سیمانی ضد حریق ، مانند سازه‌های فولادی، چوب، دیوار خشک و بتن، آتش‌نشانی زمان بیشتری برای خاموش کردن آتش در اختیار دارد تا ساختمان شما فوراً فرو نریزد. با خسارات کمتر، ادعای بیمه کوچک‌تری به همراه دارد که باعث صرفه‌جویی در هزینه و دردسر ناشی از برخورد با شرکت‌های بیمه می‌شود. 

از طریق ارتباط موثر، دانش گسترده از صنایع مختلف، و از آنجایی که ما پروتکل‌های ایمنی و سلامت شما را درک می‌کنیم ، می‌توانید مطمئن باشید که تا زمانی که با تیم ما کار می‌کنید، کسب‌وکارتان عملیاتی، تمیز، ایمن و حفظ خواهد شد.

 

پوشش ضد حریق مواد معدنی سیمانی

ما خدمات پوشش مقاوم در برابر آتش را می شناسیم

ضد حریق همیشه آسیب می بیند، حتی در ساختمان های جدید. چه سازندگان و سایر مشاغل به طور تصادفی رنگ های مقاوم در برابر آتش را از بین ببرند یا یک ساختمان قدیمی نیاز مبرمی به ضد حریق ترمیمی داشته باشد، هلیکس مانا آریا می تواند کمک کند. روش و مواد مناسب برای وصله نسوز را تعیین خواهیم کرد. این اجازه می دهد تا ساخت و ساز ادامه یابد و شما بتوانید با تعمیرات و بهبود در سایر زمینه ها و در عین حال به کد ادامه دهید.

ما همچنین درک می کنیم که هر ساختمان نیازهای متفاوتی خواهد داشت. در ساختمان‌های با کاربری مختلط، ما تعیین خواهیم کرد که اشغال ساختمان برای کدهای ضد حریق به چه معناست و چه اقداماتی باید انجام دهیم. تیم هلیکس مانا آریا الزامات قوانین آتش‌سوزی و ساختمان، از جمله درجه‌بندی حریق، عایق‌بندی و کاهش/انتقال نویز تأسیسات شما را درک خواهد کرد. همچنین می‌دانیم که تیم‌ها باید اطمینان حاصل کنند که رویکردهای دستیابی به یک هدف با استراتژی دستیابی به هدف دیگر در میان ملاحظات بسیاری مانند فضا، زیبایی‌شناسی و عملکرد سازگار است. ما اطمینان حاصل می کنیم که تمام رنگ های مقاوم در برابر آتش موثر و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند تا بتوانید به پروژه بعدی خود بروید و تجارت خود را ادامه دهید. 

بیایید با هم کار کنیم

آیا برای ایجاد خدمات رنگ آمیزی مقاوم در برابر آتش سفارشی برای تأسیسات خود آماده هستید؟ هلیکس مانا آریا مفتخر است که به منطقه پویا و متنوع ایران خدمت می کند. اگر می خواهید با ما و خدمات ما آشنا شوید، با ما با شماره 22481148-021 تماس بگیرید .

خدمات پوشش ضد حریق هلیکس مانا آریا 

 پوشش های رنگ ضد حریق و تشدید کننده

هنگامی که یک وضعیت اضطراری آتش‌سوزی رخ می‌دهد، پوشش‌های نسوز ( پوشش سیمانی و رنگ ضد حریق ) مؤثر می‌توانند جان انسان‌ها را نجات دهند و از آسیب و تلفات زیادی جلوگیری کنند. در هلیکس مانا آریا ، ما  مطمئن می‌شویم که پوشش‌های مقاوم در برابر آتش و اشتعال به درستی نصب شده‌اند.

پوشش های رنگی تشدید کننده چیست؟

پوشش‌های رنگی متورم، رنگ‌های ضد حریق هستند که با قرار گرفتن در معرض شعله یا حرارت بیش از حد تغییر حالت می‌دهند. اگرچه این پوشش‌های متورم مانند رنگ‌های معمولی ظاهر می‌شوند و در رنگ‌ها و براق‌های متنوعی هستند، اما در حین آتش‌سوزی تجزیه شده و منبسط می‌شوند و کف غلیظ و اسفنجی ایجاد می‌کنند که گسترش آتش و نفوذ گرما را کاهش می‌دهد.

در هنگام آتش سوزی، رنگ شعله ور از فولاد سازه محافظت می کند و به افراد حاضر در ساختمان زمان بیشتری برای فرار و آتش نشانان زمان بیشتری برای مبارزه با آتش قبل از به خطر افتادن پایداری سازه می دهد. پوشش‌های ضد حریق را می‌توان روی دیوارهای چوب، دیوار خشک، بتن و  دیوارهای  CMU نیز اعمال کرد.

شرکت هلیکس مانا آریا پوشش های ضد حریق را برای موارد زیر ارائه می دهد:

  • امکانات تولید
  • فضاهای صنعتی
  • بیمارستان ها و خانه های سالمندان
  • مدارس و دانشگاه ها
  • رستوران ها و هتل ها
  • فضاهای خرده فروشی و استفاده مختلط
  • آپارتمان و کاندو
  • تسهیلات دارویی
  • فضاهای صنعتی
  • انبارداری و توزیع
  • محیط های آزمایشگاهی کنترل شده

برای کار با شرکتی که ایمنی را در هر سطحی جدی می گیرد، با شرکت هلیکس مانا آریا تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *